Kručení v břiše při ležení

Kdykoliv si lehnu začne mi bublat nebo kručet v břiše je jedno co jím,stolici mám povětšinou žlutou někdy i kašovitou dělali mi ultrazvuk,výtěr z konečníku a gastroskopii našli mi reflux jícnu užívám loseprazol(problém kručení v břiše byl dávno před užíváním tohoto léku) nádváhou netrpím doktor neví čím to je můžete mi doporučit nějáký lék nebo co bych mohl užívat aby to přestalo?

Odpověď odborníka:

Zkuste užívat léky na podporu trávení - prokinetika, nebo pokud se jedná spíše o nadýmání, např. Espumisan. Pokud jsou problémy se stolicií dlouhodobé, je nutné provést také kolonoskopii. Zkuste dočasně vysadit některé potraviny, zdali nemáte jejich nesnášenlivost (mléko, lepek apod.). Hezký den.

MUDr. Nela Šrámková
MUDr. Nela Šrámková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Praha 8

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: