Krvácení

dobry den mam dotaz prosim je mi 39 let ziju v anglii a byla jsem tady na operaci deloznich myomu embolizaci...ale mam cystu na vajecniku je mozne ze muzu krvacet 3 tydny?? Menstruace je velmi silna jsem anemicka a doktorka mi nasadil provera tabletky jenomze ty jsem brala 5 dni a porat krvacit tvrdila mi ze prestanu krvacet jenomze jsem sla k ni spatky a nasadila mi dalsi tranexamic acit mam strach jestly to nema nejake spatne vedlejsi ucinky jak se po nich budu citit prosim o radu ty leky mam brat 3 krat denne 2 tablety dekuji a prosim o radu

Odpověď odborníka:

Dobrý den, neuvádíte, jak dlouho jste po operaci ani jak ho odstranovali-laparoskopicky či spodem hysteroskopicky, mohlo by to krvácet z toho lůžka po odstranění myomu, je třeba provést ultrazvuk a na základě toho léčit, je to širší povídání

MUDr. Petr Lidák
MUDr. Petr Lidák

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Panochova nemonice Turnov

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x