Nevolnost

Dobrý den.Je mi 22let a menstruuji již dlouho.Ze začátku mi bývalo dost špatně,ale po antikoncepci se mi to zlepšilo.Jenže poslední dobou sleduji,že se mi problémy vrací.Nejprve mě jen bolelo břicho,ale teď naposled mě bolelo břicho a bylo mi hodně špatně od žaludku.A tyto potíže jsm měla asi 4. den před menstruací a pak mi bylo zle 4 dny při menstruaci.Může to něco znamenat?A dá se s tím něco dělat?Nechci kvůli tomu vždy 4 dny chybět v práci.Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, navrhuji vám s důvěrou se svěřit se svými problémy vašemu gynekologovi. Vyšetří vás a zváží např. možnost změny antikoncepce, která už nemusí plně vyhovovat vašim vnitřním potřebám a věku.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Alzheimerova choroba
Články: Alzheimerova choroba
Alzheimerova choroba je...
I na zánět průdušek platí homeopatika
Články: I na zánět průdušek platí homeopatika
Záněty průdušek a kašel...
Bronchitida (zánět průdušek)
Články: Bronchitida (zánět průdušek)
Pod pojmem bronchitida se...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Sex po infarktu: vše, na co jste se chtěli zeptat
Články: Sex po infarktu: vše, na co jste se chtěli zeptat
Prodělání infarktu významně...
Orgasmus… Co to vlastně je?
Články: Orgasmus… Co to vlastně je?
Lidé jsou asi tak rozdílní...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: