Opožděná menstruace ?

Dobrý den, před 2 týdny jsem začala užívat antikoncepci Jeanine. Nečekala jsem do další menstruace, ale začala jsem pilulky brát ihned po převzatí. Mám takovou otázku, kdyby se tedy měla ukázat menstruace?? Probíhá to ta, že nejdříve bych měla dobrat celé plato a pak by se to 2-3 dnu měla ukázat?? Nyní mám chvílemi příznaky jako by to mělo přijít ( Bolení vaječníku a bolení občasné v zad) Proto se radši ptám, jak to mám udělat, když plato doberu.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, menstruace se obvykle dostavuje po dobrání platíčka antikoncepce. Obvyklý je ovšem začátek užívání první den menstruačního cyklu. Díky tomu, že jste užívání začala někdy uprostřed cyklu, krvácet můžete začít teď prakticky kdykoliv. Předpokládám, že víte, že na účinek antikoncepce není v tomto případě během prvního cyklu vůbec spolehnutí, a že užíváte další antikoncepční metodu navíc. Antikoncepci doberte a udělejte klasickou 7 denní pauzu mezi platíčky. Pak začněte užívat další platíčko.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: