| Nápověda

Ošpice na jazyku - opakovaně

  • Dotaz od: Daniel
  • Publikováno: 22.5.2012

Přeji dobré ráno, V posledních dvou letech trpím velmi často tvořením ošpic na jazyku. Např minulý týden jsem je měl a poté co jsem se jich zbavil (po týdnu) tak od soboty je mám znovu. Je to velmi nepříjemné a bolestivé můj praktický lékař tomu nedává váhu a doporučil jen vitamíny. Beru B-komplex, na léčení používám gancianu a často vyplachuji ústa tantum verde kloktadlem. Nevíte prosím možné příčiny a efektivní léčbu? Díky moc a s pozdravem Daniel

Odpověď odborníka:

Dobrý den, příčina recidivujících aftů častů zůstává neobjasněna. Doplnila bych imunologické vyšetření, alergolgogické vyšetření. Měl byste zklusit vypozorvat nějaký vyvolávající faktor, např. nějaká potravina, infekce v dutině ústní, v zažívacím traktu... Měla by se vyloučit celiakie. Zkuste také vyměnit zubní pastu. Z roztoků , kterými můžete vyplachovat dutinu ústní - např. Corsodyl. pokračovalal bych v užívání vitamínu B.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Sleva na léky:
Jako uživatel uLékaře.cz získáváte slevu. Slevový kupón zde.
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Odpověd | Od: Marek | 27.11.2012 20:46
Taky tím trpím, ale nemůžu se
toho zbavit. Ale zjistil jsem, že
po alkoholu se počet zvětší.
reagovat
 
 
 
 
Nejčtenější dotazy
Nejnověji hodnocení lékaři
 
Naposledy čtené:
Medicínská poradna uLékaře.cz<br />Položte dotaz přímo z mobilu HLASUJTE PRO
APLIKACI

kategorie
Pro lepší svět