Pálení a bolest svalů celého těla

Prosím o radu.Práci servírky dělám už několik let ale pálení a bolesti svalů se projevují v posledních 2měsících.Je pravda že jsem měla po 4denním volnu 26hodinovou směnu ale toto se nikdy nestalo.Jakmile skončila směna a ja se zastavila nemohla jsem se ani posadit ani stat.Neskutecně mne páleli svaly v celých nohou ale na přední stehna jsem nemohla ani sáhnout.Myslela jsm že je to námahou ale stáva se mi to i při menší námaze ale už v celem těle.Dnes jsem se nemohla obleknout ,aniž by mě to nebolelo a nepálelo.Muže,to byt špatnou životosprávou nebo nedostatkem nějakých vitamínu?

Odpověď odborníka:

Příčin Vašich potíží může být velmi mnoho (včetně těch, které uvádíte...) a k bližšímu posouzení by bylo nutno znát celou řadu dalších informací. Nezbude tedy než zajít za Vaším praktickým lékařem který po celkovém tělesném vyšetření a doplnění některých krevních testů se k věci bude moci vyjádřit přesněji a doporučí Vám další postup. Přeji brzké uzdravení!

MUDr. Aleš Ducháček
MUDr. Aleš Ducháček

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktický lékař, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-8 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
paleni svalu po celem tele | Od: sona | 13.9.2014 13:24
Dobrý den, chtěla bych se informovat, kam nejlépe zajet
s moji tetou, aby ji udělali kompletní vyšetření. Tetě je 58
let, prodělala rakovinu s následnou léčbou chemoterapiji
asi před 7 lety. Ostatně dnes má zvláštní potíže. Někdy
nemůže spát, cítí po celém těle vnitřní horkost a pálení
kolem celého hrudniho koše. Stačí aby ji bylo jeden den
lépe začala vařit a druhý den už nemůže nic, je ji špatně
od žaludku a má tyto příznaky. Jela.jsem s ní nekolikrat
na neurologii, tam ji dali jen kapacku novalginu, to si ji
udělalo lépe ale za chvíl byla úplně v tom samém. Když
ji dáme priznic na zada, uleví se ji. Doktoři ji posilaj na
psychyatrii. Šla tam, ale nic. Můj názor je, že tímto
směrem ji nepomuzou. Nevíte kam bych mohla s ní zajet
kde by se na ní pořádně podívali a zjistili vůbec příčinu?
Bere nějaké prášky na stitnou zkázu a pak ji dali ještě
silnou dávku xanaxu. Prosím o řadu. Děkuji, Sona
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: