Problem s menstruací

Dobrý den, mám celý život nepr.mens. Necelých 5 let jsem užívala HA, nyní ji už 4 roky neužívám. S partnerem bychom uvítali dítě, ale kvůli mému menses se to nedaří, moje gynek. mě opětovně léčí Provera 5mg (na vyvolání menses) tato metoda fungovala spolehlivě, až do teď. Vždy jsem po léčení (tak jak bylo nastaveno lékařkou) dostala menses zhruba v průběhu následujících tří dnů, nyní jsem opět Proveru užila, ale menstruace pořád nepřichází. Je to už pátý den od ukončení léčby Proverou a stále nic, je to ještě v mezích? nebo je to problém? s manželem nyní odjíždíme na dovolenou, proto jsem chtěla za pomoci Provery odmenstruovat ještě v Čechách a vypadá to, že to nestihnu... Poslední menstruaci jsem měla 23.4.2011, 31.5.2011 jsem si udělala těhot.test s negativním výsledkem. Při pohl. styku se nechráníme, můžu v době užívání Provery otěhotnět? není to nebezpečné? nový test jsem si zatím nedělala. Moc děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Případné otěhotnění při Proveře není nebezpečné, po vysazení provery menses přichází ve vetšině případů do 10 dní takže ještě vyčkejte a před odjezdem pro jistotu zopakujte těhotenský test příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x