Prosím co mám dělat

Dobrý den,mám problém a nevím jak ho řešit. Delší dobu,cca pul roku,mam přechodné bolesti v podbrišku.Jsou to bolesti převážně pulzující a ostré.Přijdou náhle a nečekaně.Včera jsem objevila mírné krvácení z pochvy,vychází zezadu.Nevím co to je.Asi měsíc užívám injekční antikoncepci Depo provera.Může to mít na krvácení vliv?Nejdříve jsem myslela že je to menstruace,ale ta má přijít až za 3 týdny.Poraďte prosím.

Odpověď odborníka:

Krvácení se při depo Proveře vyskytuje poměrně často, bolesti v podbřišku je nutno vyšetřít-laboratoř,ultrazvuk,gynekologické vyšetření,jinak jen podle popisu není možno diagnostikoval může to být i záležitost močových cest příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: