Pupínky

Dobrý den, mám dotaz, už druhý týden mě trápí takový pupínek na pohlavní orgánu. Už se mi dělá nad ní další. Nevím co to může být, nesvědí to. Potřebovala bych poradit, co to je, zda s tím zajít k lékaři nebo zda mi doporučíte nějakou mastičku. Děkuji moc za odpověď!! :)

Odpověď odborníka:

Mohlo by jít o pouhý zánět mazové žlázky, pokud jste sexuálně aktivní, pak ev. moluskum ( virovou bradavičku). Pokud máte doma nějakou antibiotickou mast ( Framykoin), můžete ji použít, jinak budete muset navštívit kožního lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolest varlat Pane doktore mám problém asi před 3 měsíci sem byl u urologa...
  • Kalcifikace Při RG.mi našli kalcifikaci v semenných váčcích.Co to znamená?Může...
  • Hleny v krku Již rok sem mi vytvářejí v krku hleny k večeru chrapot nemám kašel...
  • Masturbace a růst Je mi 14,5 let a kazdy den masturbuju. Chtel bych se zeptat...
  • Ket po ivf Mam za sebou 1. neúspěšný pokus IVF s 1. Embryem ( 5 ti denní...
  • Zánět dělohy Při preventivni prohlidce mi namerili nepatrne vyšší zelezo v krvi...
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x