Pupínky v dekoltu a na zádech

Dobrý den, už cca rok beru Ewofex 120 1x denně v loni jsem měla polékovou alergii na augmentin také jsem vysadila antikoncepci poté cca za půl roku jsem měla cysty na vaječnikách (nyní se již vstřebali) za ten rok jsem měla nekolikrát bakterii v moči ale tyto problémy jsem už měla v minulosti atb moc nemůžu ale vždy jsem to prolila a brala urynal akut a pomohlo . Od té doby co byla ta alergie me občas svědí kůže na rukou i dlaně ,zádech a dekoltu .Na zádech a dekoltu mám malé pupínky jako kopřivka nebo malé uhříky jsou svědivé .Moje kožní lekařka to nazvala že něco podobného maji muži a to jsou nějaké hormony přesně už nevím . K vuli opakujícím bakterim v moči beru doplnkovou stravu kde je vetší množství brusinek. Cca tri roky beru leky na tlak a štítnou žlázu .Prosím Vás o radu jak se těchto kožních přičin zbavit zda by jste mi mohla napsat příčinu techto problému.Děkuji moc Eva

Odpověď odborníka:

Pokud jsou projevy jen v dekoltu a na zádech, mohlo by jít o určitou formu akné, může i svědit, doporučuji pravidelné dlouhodobé používání např. Eryfluidu, Akneroxidu ( ten je i volně prodejný), Skinorenu apod., většinou je třeba ošetřovat skutečně dlouhodobě. Při rozsáhlejším postižení by bylo možné nasadit léčbu celkovou, ale ta je určena jen pro těžší případy.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: