Silná menstruace

Zacala jsem znovu brat antikoncepci, klasicky prvni den menstruace. Par dni nato jsem dostala diclofenac, 2 tablety denne. Uz pres dva tydny silne krvacim, muze to mit spojitost s lecbou diclofenacem? Nikdy jsem tak dlouhou menstruaci nemela, ani si nevzpominam, ze by se neco podobneho delo, kdyz jsem nasazovala antikoncepci pred lety poprve. Dekuji

Odpověď odborníka:

Domnívám se, že souvislost je pravděpodobná, ovšem k dalšímu vyjádření se k vašemu problému by bylo dobré vědět proč užíváte diclofenac? Původ krvácení by mohl mít souvislost i s onemocněním pro které je tento lék užíván. Určitě kontaktujte svého gynekologa.
S pozdravem Karel Bláha - praktický lékař.

MUDr. Karel Bláha
MUDr. Karel Bláha

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Praha 7

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Virové záněty jater (hepatitidy)
Články: Virové záněty jater (hepatitidy)
Virové hepatitidy jsou...
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Tasemnice
Články: Tasemnice
Tasemnice je střevní...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: