Tečky

Dobrý den už pár let se mi na těle čas od času vytvoří malé popínky ve větším seskupením na mnoha místech pálí a svědí hygienu dodržuji. Současně užívám antibiotika (penicilin. ) Co to je a jak se zbavím svědění??

Odpověď odborníka:

Dobrý večer, foto není ostré , snad vidím kopřivkové pupeny, může se jednat o alergii na ATB, navštivte praktického lékaře a ukažte mu problém , pokud ty samé vyrážky máte ale několik let , pak je dobré navštívit dermatologa. S pozdravem

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Pseudoefedrin – cukr i bič
Články: Pseudoefedrin – cukr i bič
Každý lék může být za...
Podpůrné aktivity pro dobrý spánek
Články: Podpůrné aktivity pro dobrý spánek
Nespavost trápila už naše...
Mykózy – jedno z nejčastějších gynekologických onemocnění žen
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Kaloba: rostlinný lék, který vás znovu vrátí do formy!
Články: Kaloba: rostlinný lék, který vás znovu vrátí do formy!
Znáte nejčastější důvod...
Varikokéla – mužská příčina neplodnosti
Články: Varikokéla – mužská příčina neplodnosti
Jedná se o rozšíření žil...
Jíte v noci? Možná trpíte syndromem nočního přejídání
Články: Jíte v noci? Možná trpíte syndromem nočního přejídání
Trávíte v nočních hodinách...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Endometrióza (3. díl)
Články: Endometrióza (3. díl)
Endometrióza bohužel nemůže...
Hemoroidy
Články: Hemoroidy
Hemoroidy, žilní městky...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: