Těhotenství?

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda-li můžu být těhotná. Před 2 měsíci jsem vysadila po 3 letech antikoncepci, a menstruaci dostala ale slabou. takže jsem nezačala brát prášky znova, a chtěla vyčkat na další cyklus. mezi tím jsme měli s přítelem přerušovaný pohlavní styk. Teď jsem měla dostat menstruaci před týdnem a nic, proto jsem si dělala 2x těhotenský test a ten byl negativní. Může toto vynechání způsobit to,že jsem vysadila prášky?Už když jsem je brala,jsem měla menstruaci slabou.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Ado! Po vynechání HAK jsou poruchy menstruačního cyklu zcela běžné a úprava cyklu trvá i dlouhé měsíce.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Heberdenovy uzly Prosím Vás, jak vznikají Heberdenovy uzly? V naší rodině tím...
  • Hnědý až krvavý výtok Již čtvrtý den mě trápí hnědý nyní již více krvavý...
  • Steatóza pankreatu Pane doktore, Mel bych na Vas zdvorily dotaz, který se...
  • Špinění Ráda bych se zeptala na dotaz ohledně asi čtyři dny trvajícího slabého...
  • Velikost prostaty Jaký je obvyklý nález příčného rozměru prostaty při...
  • Srůsty Již dva měsíce mám bolesti v pravé části pánve, v podbřišku, okolo stydké...
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x