Vyrážka

Dobrý den, asi před 2 týdny se mi na břiše a na zádech objevila nesvědivá vyrážka. Moje doktorka se domnívá, že jde o alergii na prací prášek a doporučila mi lék Xyzal a kortikoidní mast. Vyrážka se mi ale stále rozšiřuje i po používání léčiv. Prosím o radu, co dělat dál. Nemohla by vyrážku způsobovat antikoncepce?? Děkuji

Odpověď odborníka:

Fotografie není ostrá, ale mohlo by jít i např. o pityriasis rosea, to není alergie , ale paravirový výsev a není nutné ho léčit. navštivte pro jistotu kožního lékaře znovu k potvrzení ev. této hypotézy

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Candivac Dotaz pro gynekologa: Dobrý den, měla bych dotaz ohledně používání...
  • Silná menstruace Je mi 46 let.Vždycky jsem měla silnou menstruaci,ale poslední...
  • Zvýšená sedimentace Můj 4-letý syn má už 14 dní zvýšenou sedimentaci 80/120...
  • Parazité v břiše Mám tlak v oblasti jater a zdá se mi ,že se mi tam, i v...
  • Kyretáž Dne 4.3 jsem prodělala Kyretáž ,protoze jsem přes měsíc silne krvacela...
  • Vertigo Již rok a půl mě trápí závrať. Stojím a mám pocit, že se hýbu ze strany...
 
Naposledy čtené: