Vyrážka kolem pusy

  • Dotaz od: hubikanetka
  • Publikováno: 9.10.2010
  • uLékaře.cz

Dobrý den, potřebovala bych poradit . Už asi 4 týdny mám kolem úst mokvavé pupínky nejdříve sem to mazala nějakou mastičkou od kožní co dala známé na suchá místa nepomohlo. zkusila sem excipial na doporuceni sestry neteř měla to samé z ovoce a do tří dnů po mazání excipialem to měla dobre. ze začátku se to hojilo ale ted se mi to opet rozlelo az na tvár. Prosím o radu předem moc děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, problémy na mne působí jako onemocnění periorální dermatitida, i když její název od lékařky nepíšete. Hormonální masti ji zhoršují, někdy i vyvolají (co to bylo za mastičku, kterou jste užívala?). Prospěšné bývají pasty s dehtem a antibiotiky, například tetracyklinem -ale ty ordinuje pouze kožní lékař, kontaktujte jej s tím, že původní mast nepomohla, musí to vědět, aby mohl postupovat v léčení. Důležité je se vyvarovat všech halogenovaných kosmetických přípravků i chlorované vody a zubní pasty s fluorem. Umývejte si obličej Dobrou vodou, zuby čistěte bez pasty nebo pastou bez parfemace a hlavně bez fluoru (studujte složení past). Omezit používání veškeré kosmetiky je také velmi nutné!!!. Negativně na stav působí i stres (popřemýšlejte, z čeho byste mohla být stresována). Léky i ostatní opatření nezaberou hned, musíte mít trpělivost - vydržte!! Hezký den přeji.

 
Líbí se vám odpověď?
+7 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x