Vyrážka na noze

Dobrý den, nějaký čas sem měl takové červené pupínky na noze, po čase zmizeli, ted jsem ale odcestoval na Nový Zéland a o cestě asi 24 hodin, sem si druhý den všiml, že se to opět rozšířilo a začali sei dělat takové pupínky naplněné tekutinou. Vzhledem k tomu, že jsem v zahraničí, můžete mi dát radu na základě fotografie? Děkuji

Odpověď odborníka:

Může jít o projev plísně nebo tzv. dyshidrotického ekzému. Zkuste krém proti plísním , pokud by do týdne nedošlo ke zlepšení, je třeba léčit jako ekzém, ale měl by to vidět lékař.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x