Vyrážka nebo něco jiného?

Už dlouhou dobu (nevím přesně jak dlouho) mám na nohou takovéto skvrny. Nesvědí to..spíše mě to vadí s estetického hlediska. Chtěla bych se zeptat zda je nutno s tím někam zajít nebo to nemusím řešit. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Jde o tzv. hemosiderinové pigmentace, které vznikají nejčastěji při žilní nedostatečnosti ( křečové žíly, dlouhé stání, těhotenství, antikoncepce...), ev. při jiných onemocněních cévního systému. Pokud by skvrny přibývaly, obraťte se na lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bulka v uchu Chci se zeptat našla jsem si malou bulku v uchu může to znamenat...
  • Alergická rýma Již několikátý měsíc trpím alergickou rýmou a tím i zacpáváním...
  • Slinivka Mám přes 4.měs po oper žlučníku s násl. akutní pankr.. Jsem bez potíží...
  • Uzliny Posledni dva mesice mam nabehle uzliny na krku, v podpazdi a v trislech...
  • Kdy je ukončený měsíc Dceři je 6 měsíců,bere se to jako ukončený 6 měsíc nebo...
  • Bolest lýtek Cca před dvěma měsíci mě začalo bolet levé lýtko, jakoby pravá...
 
Kam dál
Naposledy čtené: