Výtok

Dobrý den,už několik měsicu mam tmavě hnědý výtok někdy i s krví.skoro pokazde se objevi par dni pred dobranim antikoncepce..pochva ale nesvědí ani neni zarudla.trapí me jen ten výtok a docela mi to vadi.nikdy sem takový problem neměla.

Odpověď odborníka:

V každém případě bude nutné gynekologická vyšetření zda je to jen tmavší výtok,nebo zda je tam skutečně příměs krve pokud by tam byla a objevuje se jen před menses mohla by pomoci změna antikoncepce. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Hormonální antikoncepce jako 100% ochrana před početím? NIKDY!
Akutní gastritida u dětí
Články: Akutní gastritida u dětí
Akutní gastritida je v...
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x