Výtok z pochvy

Dobrý den, chtěla bych se zeptat poslední týden mám silný bílý a kysele páchnoucí výtok, který nepálí ani nesvědí. Objevilo se mi to po nasazení nové antikoncepce. je možné že to s tím souvisí? Nebo je to příznak nějaké infekce? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Výtoky bývají při antikoncepci častější, ale bylo by vhodné zajít na gynekologii zda se jedná jen o normální zmnožený poševní sekret nebo zda jsou přítomny patogenní bakterie nebo kvasinky,kde by byla zapotřebí léčba, zapáchá li je druhá možnost pravděpodobnější. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x