Zapachajici moc

Dobry den, mam problem se kterym si nevim rady, nyni ziji v cizine a nevim presne kam mam jit s mym dotazem. Pred tremi mesici jsem prodelala zanet mocovych cest, na ktery jsem brala ATB. Priznaky zanetu zmizely, ale cca pred mesicem a pul jsem zacala pozorovat silny zapach moci, nedokazu to presne vysvetlit, takovy skoro jakoby tekavy. Vzdycky po vycurani me pak trochu pali nekdy i picha v mocove trubici. Je to jen ale nekolik vterin, nepali me to ani kdyz curam, jen chvilinku potom, jakoby me ta moc nejak drazdila. Premyslela jsem i ze to muze byt z nejakeho jidla ci piti. Pila jsem caj s kardamonem, ktery jsem myslela, ze to mohl zbusobit, tak jsem prestala, ale problem je tu porad. Jedine co piju kazdy den, je voda (prefiltrovana pres Brita filtry), ale z vody to snad byt nemuze. Jine priznaky nemam, zadne bolesti bricha nebo ledvin, ani teploty, ani krev v moci, nic. Nevim, jestli se mam kvuli tomu stresovat, nebo proste pockat jestli to jednou zmizi. Dekuji za pripadnou odpoved.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, podle popisu můžete mít nejspíše zánět močové trubice. Ten může vymizet "sám" (spíše ale po přeléčení), nebo se za vhodných podmínek rozšířit na močové cesty výše nebo přejít na pohlavní ústrojí. Zvažte proto dle svého stavu návštěvu lékaře. Jinak samotný těkavý zápach moči (jako po acetonu) se objevuje u hladovění nebo u osob s cukrovkou.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: