Zapáchající výtok

Dobrý den, loni v září jsem dostala zánět močového měchýře, který jsem léčila antibiotiky. Zánět se vyléčil a dostala jsem mykózu - klasické zarudnutí, svědění, pálení... i ta se mi nakonec podařila vyléčit, ale nyní mám již dlouhodobě problém s velmi silným až hrudkovitým výtokem. Používala jsem všechny možné mastičky a čípky ( Jenomazol, pimafucin, cotrimoxazol... ) nic mi nepomohlo, jsem z toho už zoufalá, výtok zapáchá a moč mám nažloutlou. Ani sex mi není příjemný, jelikož mám problém zvlhnout a nemám na něj ani tolik chuť. Nevíte v čem je problém? Nemůže to být třeba antikoncepcí?? Beru Mistru cca rok, předtím jsem žádnou nepoužívala. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den, antikoncepcí to pravděpodobně nebude, určitě navštivte gynekologa,aby zjistil původce potíží.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět spojivek
Články: Zánět spojivek
Konjunktivitida, zánět...
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Diosmin: přírodní látka v boji proti křečovým žilám
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: