Zavislost

Dobrý den prosím vás o pomoc. Nedávno jsem si začal s tramadolem. Nelegální cestou babička užívá protradon 100 mg 30 tablet. Jednou za týden se za ní stavím a vezmu si vždycky 5 tabletek. Zneužíval jsem je. Bylo mi nádherne a Zapoměl jsem na všechny neduhy problémy v rodině bolesti stres a deprese. Nyní je to asi už čtvrty měsíc co je tak užívám. A mám pocit že moje tělo to už bez nich nezvládne prosimvas mohli by jste mi poradit co mám dělat? Mam to vysadit ze dne na den? Chci to bez toho nezvládnu jediný týden a ničí mě to ve všech stránkách děkuji za odpověď. Dekuju za čas který jste věnovali čtením mého dotazu.

Odpověď odborníka:

Doporučuji vyhledat pomoc psychiatra co nejdříve, již jste si na tramadolu vytvořil závislost a bylo by pro Vás velmi těžké zvládnout jí sám. Nejjednodušší je požádat o pomoc Vašeho praktického lékaře, který Vás nasměruje do vhodného zařízení sám, nebo můžete sám navštívit bez doporučení psychiatrické zařízení - např. Psychiatrická nemocnice v Kroměříži ( http://www.plkm.cz/cs/kontakty/kontaktni-informace ) nebo např zde: ( http://psychiatrie-zlin.webnode.cz/ ). Co se týče vysazení, nedoporučuji náhle přestat s užíváním, ale do vyšetření u lékaře užívat jen stabilní dávky (např. 50-100 mg/d ve dvou dávkách).

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Candivac Dotaz pro gynekologa: Dobrý den, měla bych dotaz ohledně používání...
  • Silná menstruace Je mi 46 let.Vždycky jsem měla silnou menstruaci,ale poslední...
  • Zvýšená sedimentace Můj 4-letý syn má už 14 dní zvýšenou sedimentaci 80/120...
  • Parazité v břiše Mám tlak v oblasti jater a zdá se mi ,že se mi tam, i v...
  • Kyretáž Dne 4.3 jsem prodělala Kyretáž ,protoze jsem přes měsíc silne krvacela...
  • Vertigo Již rok a půl mě trápí závrať. Stojím a mám pocit, že se hýbu ze strany...
 
Naposledy čtené: