Zhoršení depresivně úzkostného syndromu

Dobry den,jen jsem se chtela poprosit o pomoc.Jedna se o meho pritele ktery trpi depresi a stavy uzkosti posledni dobou to prechazi az k agresivite psychiatra ma uziva aurorix s lexaurinem psychologa navstevuje ale jeho stav se nelepsi ba naopak zhorsuje nemate navrh na reseni dekuji L.

Odpověď odborníka:

Jednak by bylo možná vhodné změnit medikaci, antidepresiv je mnoho a ne každý lék může vyhovovat, někdy se to provádí i za hospitalizace, aby se včas podchytily ev. nežádoucí účinky. Nepije váš přítel na tyto léky alkohol?

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Pásový opar: vrací se častěji, než myslíte
Články: Pásový opar: vrací se častěji, než myslíte
Ten, kdo jednou prodělá...
STOP zánětu močových cest!
Články: STOP zánětu močových cest!
Trpíte často zánětem...
Výskyt rakoviny ledvin je u nás největší na světě. Proč?
Články: Výskyt rakoviny ledvin je u nás největší na světě. Proč?
Zjistěte, proč mají Češi...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Karpalní tunel
Články: Karpalní tunel
Bolest v oblasti zápěstí...
Těhotenství ohrožuje pánevní žíly
Články: Těhotenství ohrožuje pánevní žíly
Syndrom pánevního žilního...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x