Zvýšená bazální teplota

Dobrý den pane doktore chci poprosit o radu. Ms dorazila v termínu a trvala 3dny . druhý měsíc měřím bazální teplotu a tento měsíc hned po menses bazální teplota vysoká jako po ovulaci. Začala jsem brát clostilbegyt od 5-9 dne cyklu. Ovlivňuje teplotu clostilbegyt? Nebo jak tomu rozumět že je teplota stále vyšší až 37 stupňů. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Clostilbegyt bude pravděpodobně příčinou zvýšení bazální teploty, Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x