Zvyšena teplota při uživani euthyroxu 100

Dobrý den.V březnu 2014 mi vyoperovali štitnou žlazu.Pak jsem začala brat letrox 100.Nějake velke zdravotni problemy nemam.Unava a podobně ale to člověk taky už připočitava věku.Je mi 47 roků.Od srpna 2014 mam stale zvyšene teploty,tak si myslím,že jsem unavena z toho.Pak jsem žadala o změnu z Letroxu na Euthyrox v doměni že teploty přestanou.Je to stále stejne.Mam pocit že je to nějak navazane na hormony.Od začatku menstruač.ciklu mam asi 10 až 14 dni teplotu 37.2 až 37.3.Vdruhe polovině ciklu mam 37.4 až 37.6.Většinou v odpolednich hod.ale někdy i od rána.Na endokr.mi doktorka řekla že to neni jeji problem že mam vysledky odběru v normě.Na gynekolegii mi taky řekli že jsem z jejich hlediska v pořadku.Jinak mam krevni odběry v pořadku až na cholesterol.Prošla jsem vyšetřeni plic,žaludku,na imunologii,alergol.,nosnich dutin....V pořadku.Můžete mi prosím poradit co mam dělat,jestli teplotu nemůžu mit z toho Euthyroxu?děkuji J.

Odpověď odborníka:

Vážená paní Janko, Euthyrox může vyvolávat zvýšení tělesné teploty. Doporučuji Vám domluvit se s Vaším endokrinologem na případné úpravě dávkování. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: