Inzerce
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
ulekare.web.text.forgotten_password.forgotten_password

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Alpecin

Inzerce

Padání vlasů

Kožní obtíže Natalia S. 6.7.2017

Dobry den, jiz 5 mesicu mne trapi nadmerne padani vlasu, velmi problematicka plet, pouzivala jsem akneroxid 5 i 10 - na zada akne...

MUDr. Danica Fričová
Odpovídá:

MUDr. Danica Fričová

Dobrý den, padání vlasů může souviset s některými celkovými onemocněními. Velice často je to spojeno... Celá odpověď

Inzerce

Chyba v užívání hormonální antikoncepce

Gynekologie Jessie M. 17.6.2017

Dobrý den, Beru antikoncepci Minisiston 3 roky s přestávkami (ted v kuse 6 měsíců) a poprvé jsem zapoměla jednu pilulku 8. den...

MUDr. Kristýna Jiříčková
Odpovídá:

MUDr. Kristýna Jiříčková

Dobrý den Jessie, teoretická možnost, že byste mohla být těhotná tu je, ale ta možnost je velmi malá,... Celá odpověď

Vysadila antikoncepci, po 12 letech braní v kuse

Gynekologie Anna R. 16.6.2017

Dobrý den, je mi 28 let a před 10 měsíci jsem vysadila antikoncepci, po 12 letech braní v kuse. Momentálně mám rozházený cyklus...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, hladina testosteronu se u žen nabírá obvykle v jasných indikacích, jako je syndrom polycystických... Celá odpověď

Záněty pokožky hlavy

Kožní obtíže mirek h. 1.6.2017

dobry den mam dotaz na hlave-kuze hlavne na kstici se mi delaji male uhriky-hrbolky tvrde ,chodim ke koznimu ale zatim co mi...

MUDr. David Folprecht
Odpovídá:

MUDr. David Folprecht

dobrý den, ano, mohlo by se jednat o mykozu, bohužel často jsou tyto infekce kombinované i s bakteriemi,... Celá odpověď

MUDr. Hana Šulcová MBA
Odpovídá:

MUDr. Hana Šulcová MBA

Dobrý den, bohužel takto vám nepomohu, zvlášť když jste již měl léčbu, nález bude modifikován. nejlépe... Celá odpověď

Zvětšené LU krku a padání vlasů

Dětské nemoci Tomáš O. 20.5.2017

Dobrý den chtěl bych se zeptat na jednu věc, která mě trápí cca 5 měsícu. Vše to začalo takovýma uzlinkama, které jsem měl v oblasti...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, co se zvětšení LU na krku a za ušima týče, určitě, pokud přetrvává je na místě komplexní vyšetření... Celá odpověď

Zplihlé vlasy

Kožní obtíže karolína z. 15.4.2017

Dobrý den, už 3, skoro 4 roky mám vlasy ve stejné délce . Dřív jsem vlasy barvila, ted už půl roku nebarvím, vlasy nefénuju(vlasy...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, určitě by jsem pokračovala v terapii methioninem, na posílení a obnovu růstu vlasů můžete... Celá odpověď

Ložiskoá alopecie

Kožní obtíže Petr V. 4.2.2017

Dobrý den pane doktore, paní doktorko. Asi tak před půl rokem, se mi na hlavě udělala pleš o průměru asi 3 až 4 cm. U lékaře...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, z fotografie nelze vzhledem k úhlu při jakém jste fotil posoudit, kde přesně ložisko je, nepřipadá... Celá odpověď

Lámavost vlasů

Praktické lékařství dana s. 1.2.2017

Dobrý den, můžete mi prosím poradit,zda se vlas může nějakým způsobem přeproteinovat a tím praskat? Děkuji Dana

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, nevím, co znamená přeproteinování a u vlasů se to určitě neděje, lámavost vlasů je podmíněná... Celá odpověď

Padání vlasů

Kožní obtíže Dominik P. 29.12.2016

Dobry den je mmi 26 let tak před dvěma mesici sem si vsiml ze mi padaji vice vlasy . Chodim ted do práce stale na noc a prodlouzene...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, výpad vlasů může mít více příčin, většinou je to souhra více faktorů, určitě se podílí sezónní... Celá odpověď

Alergická kopřivka

Kožní obtíže Jiří N. 19.11.2016

Dobrý den, už asi týden mám problém se svěděním kůže. Začalo to tehdy, když jsem poprvé použil šampón Alpecin, tak jsem myslel...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, Vaše projevy vypadají jako alergická kopřivka, nejspíše po použitém šampónu, která může přetrvávat... Celá odpověď

Vypadávání vlasů

Kožní obtíže magda l. 13.10.2016

Přeji hezký den.Jsem po op.prsu pro dg ca.Užívám Anaprex tbl z onkol.a Warfarin t l prý spíše praventivně .Chci se zeptat,jestli...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den Magdo, výpad vlasů u Vás bude určitě kombinované etiologie a to při základní nemoci, její léčbě... Celá odpověď

Inzerce
×