Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Biosil

Poradna uLékaře.cz

Online poradna a objednání k lékaři

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 99 Kč

Zjistit, jak funguje poradna

Biosil plus

Kosmetika Ja 7.7.2017

Dobrý den, už asi 4 měsíce v kuse užívám biosil plus a chci se zeptat jestli je třeba ho vysadit nebo to není nutné a můžu ho brát nepřetržitě dál. Zobrazit více

MUDr. Daniela Obrová
Odpovídá lékař:

MUDr. Daniela Obrová

Slečno Ja, přípravek Biosil plus je doplňkem stravy a jeho délka užívání není nikterak omezená. Pokud... Celá odpověď

Reklama

Padání vlasů

Kožní obtíže Natalia 6.7.2017

Dobry den, jiz 5 mesicu mne trapi nadmerne padani vlasu, velmi problematicka plet, pouzivala jsem akneroxid 5 i 10 - na zada akne je skoro pryc, ale velky problem s vlasy muze to souviset? Zena vek 22. Vlasy jsem barvila pred 5mesici naposledy drive barvene casto od mych 18let vse bez problemu. Pote... Zobrazit více

MUDr. Danica Fričová
Odpovídá lékař:

MUDr. Danica Fričová

Dobrý den, padání vlasů může souviset s některými celkovými onemocněními. Velice často je to spojeno... Celá odpověď

Padání vlasů

Endokrinologie Kateřina 13.6.2017

Dobrý den, mám jemné a ne příliš husté vlasy. Již 5 měsíců pozoruji zvýšené padání tzn. po umytí plnou dlaň chumáče vlasů, vidím své vlasy také více kolem sebe. Průběžně brávám Biosil, nyní jsem začala brát Methionin. Vlasy si barvím, nežehlím, pouze foukám. Hodně se mi vlasy také mastí, musím je mýt... Zobrazit více

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá lékař:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Padání vlasů odráží celkový nekomfort organismu, bývá v době, kdy tělo svoji energii vydává... Celá odpověď

Vitaminy

Jiný problém Andrea 12.5.2017

Dobry den, objednala jsem si samostatne vitaminy: selen, zinek, kremik a biosil. Mohu brat vsechny najednou? Nemine se treba ucinek? ???? Zobrazit více

MUDr. Dominika Pitaková
Odpovídá lékař:

MUDr. Dominika Pitaková

Dobrý den,Andreo, vitaminy užívat můžete,ale nekombinovala bych Biosil se zinkem, ten už je totiž v... Celá odpověď

Poradna uLékaře.cz

Online poradna a objednání k lékaři

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 99 Kč

Zjistit, jak funguje poradna

Zplihlé vlasy

Kožní obtíže karolína 15.4.2017

Dobrý den, už 3, skoro 4 roky mám vlasy ve stejné délce . Dřív jsem vlasy barvila, ted už půl roku nebarvím, vlasy nefénuju(vlasy si meju večer a nechávám je vždy volně schnout), nežehlím. Používám pouze lak na vlasy. Mám roztřepené konečky a jemné, řidké vlasy. Nejvíce řidké jsou na temeni hlavy. Vlasy... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, určitě by jsem pokračovala v terapii methioninem, na posílení a obnovu růstu vlasů můžete... Celá odpověď

Užívání biosilu

Endokrinologie Julia 7.4.2017

Začala som brať Biosil . Som operovana na srdce a beriem lieky na štítnu žľazu . Chcem sa opytat nemozem mať veď.účinky z BIOSILU Zobrazit více

MUDr. Jan Diviš
Odpovídá lékař:

MUDr. Jan Diviš

Dobrý den, nemusíte se bát užívat přípravek BIOSIL. Jedná se o doplněk stravy ve složení: vitamin H... Celá odpověď

Padání vlasů

Endokrinologie Zlata 7.3.2017

Dobrý den, dcera ( 27 let ) trpí autoimunitním onemocněním štítné žlázy, pro uspokojivé výsledky je prozatím bez léčby, ale ve zvýšené míře jí padají vlasy, chtěla bych jí na tento problém zakoupit olej z pupalky dvouleté, ale ta jak jsem zjistila posiluje imunitu, což při jejím onemocnění není vhodné.... Zobrazit více

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá lékař:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Na váš dotaz odpoví odborný lékař z oboru endokrinologie. Vyčkejte ještě odpovědi. Rozhodně... Celá odpověď

MUDr. Hana Jandíková PhD.
Odpovídá lékař:

MUDr. Hana Jandíková PhD.

Dobrý den, padání vlasů má mnoho možných příčin, štítná žláza je jen jedna z variant. Většinou jsou to... Celá odpověď

Vypadávání vlasů

Vnitřní lékařství Veronika 7.3.2017

Dobrý den, chci se zeptat, je mi 22 let a začaly mi v opravdu velikém množství vypadávat a řídnout vlasy. V rodině to dědičné nemáme, štítnou žlázu mám v pořádku a nadměrným stresem neprocházím. Cca před rokem jsem vysadila antikoncepci, někde jsem se dočetla, že příčinou může být hormonální nerovnováha,... Zobrazit více

MUDr. Aleš Ducháček
Odpovídá lékař:

MUDr. Aleš Ducháček

Dobrý den, příčin výpadu vlasů může být více (různá vnitřní onemocnění, autoimunitní postižení aj.),... Celá odpověď

Biosil

Doplňky stravy Tereza 30.1.2017

Dobrý den, už dlouho dobu jsem přemýšlela o užívání biosilu plus. Po dlouhém rozhodování jsem biosil zakoupila. Ještě ten večer jsem si vzala první tabletu a druhý den jsem zvracela a bylo mi zle. Nevím jestli je to z toho a nebo jsem něco snědla, a tak se ptám zda-li je to možné. Zobrazit více

MUDr. Petra Ondicová
Odpovídá lékař:

MUDr. Petra Ondicová

Dobrý den, biosil je doplněk stravy, který by Vám neměl způsobovat nevolnost, není ani časté, že by... Celá odpověď

Nafouknutí a potravinové doplňky

Praktické lékařství Anežka 31.10.2016

Dobrý den chtěla jsem se zeptat zda mohu užívat více doplňků stravy na jednou (pro mozek, Vitamín C, Zinek, Biosil a Probiotika). Poslední dobou co všechny doplňky užívám mě často bolí břicho a přijdu jsi často nadmnutá (nafoukla). Není možně že by to bylo způsobeno touto kombinací? Děkuji :) Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, užívat poměrně dost potravinových doplňků a je možné, že jeden z nic, nebo jejích kombinace... Celá odpověď

Žlutá kůže

Endokrinologie Eliška 17.10.2016

Dobrý den, poslední pár měsíců si okolí všímá, že mám žlutou kůži na dlaních a v obličeji - kolem nosu a mezi očima. Sama jsem si toho všimla asi 14 dní zpět. Čím by to mohlo být? V pátek jsem byla na odběru krve u obvodní doktorky, moč mám v pořádku, odběry krve na játra a žloutenku také. Při omaku... Zobrazit více

MUDr. Vít Křehnáč
Odpovídá lékař:

MUDr. Vít Křehnáč

Eliško, vaše obtíže by mohly být hormonálního charakteru, takže bych doporučoval návštěvu endokrinologa... Celá odpověď

Zavřít reklamu