Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Černý jazyk

Reklama

Krevní sraženina sliznice dutiny ústní

Praktické lékařství Rostislav 2.1.2017

Dobry den, mam pod jazykem cerny vystupek. Nezvetsuje se ani neboli,vypada to jako krevni srazenina..ale je to jiz dlouhou dobu a nevim co to muze byt a proc nezmizi. Jedna se o nejaky problem? Prikladam fotografii.. Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, ložisko vypadá skutečně jako krevní sraženina sliznice dutiny ústní, v tomto terénu a vzhledem... Celá odpověď

Flíček v dutině ústní

Praktické lékařství Kristýna 29.12.2016

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Na horní dásni u zubu se mi udělal takový červeno černý flek občas to boli když přes to přehledu jazykem , ještě včera jsem tam nic takového neměla Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, bolavý flíček na sliznici dutiny ústní bývá nejčastěji afta, i když zbarvení je spíše bělavé,... Celá odpověď

Reklama

Nemoc jazyka

Praktické lékařství Jaroslav 28.12.2016

Dobrý den,mám zvětšený jazyk,na spodu mi jdou vidět až moc žíly tak vydět nebyly nikdy před tím,jazyk jsem měl pokrýt bílým a v zadu černým asi povlakem,můžete mi prosím říci co se děje a zda mám kontaktovat lékaře?děkuji za odpověď Zobrazit více

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá lékař:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Určitě je nutné navštívit lékaře. Pokud váš jazyk nevidím, nemohu říci, jestli rozšířené žíly... Celá odpověď

Průjem

Infekce Tomáš 14.11.2016

Dobrý den , dva dny jsem měl průjem který ustal a dostala se zvýšená teplota zhruba 37.8 která trvá dva dny . Po požití paralenu spadne teplota pod 37 ale potím se a je mi horko . Jazyk mám růžový , ale částečně necítím chuť. Co by to mohlo prosím být ? Zobrazit více

MUDr. Gabriela Rybářová
Odpovídá lékař:

MUDr. Gabriela Rybářová

Dobrý den, pravděpodobně proděláváte zánět střev - tedy enteritidu. Pokud proběhne několik dní, zvládnete... Celá odpověď

Černý jazyk po Doxyhexalu

Praktické lékařství Novák 14.11.2016

Dobrý den, byla mi zjištěna borrolioza a předepsany antibiotika DoxyHEXAL 200 tabs, ktere beru jednou denně. Leky jsou na dvacet dní a ja mam již polovinu vybranou a objevil se u mě vedlejší učinek a to načernalý jazyk. Prosím o radu zda antibiotika užívat dále či nikoliv. Předem děkuji za odpověd s... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, u léčby boreliózy je důležité dodržet dostatečnou dobu léčby, co je obecně 14-21 dní, ideální... Celá odpověď

Reklama
Zavřít