Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Únava a ospalost

Reklama
Reklama

Únava

Vnitřní lékařství Daniel 25.6.2017

Dobrý den, už asi měsíc mě trápí nevolnosti v podobě malátnosti, točení hlavy, ospalost, někdy se mi udělá zle i během jídla, takový pocit na omdlení. Byl jsem u lékaře a krevní testy, testy na štítnou žlázu i srdce byly všechny vzorové. Řekl že na vině může být strava ale i když jím pravidelně a dle... Zobrazit více

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá lékař:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Krevní testy je široký pojem, těžko říci, zda jste měl pouze krevní obraz a biochemii, nebo... Celá odpověď

Borelioza

Borelioza Jakub 22.5.2017

Zdravím, nedávno jsem našel klíště u kotníků a po vytažení se mi neustále dělají takové fleky viz. foto. Chtěl bych se zeptat jestli jde o boreliózu nebo to vypadá jen na nějaký ekzém. Díky za odpověď Zobrazit více

MUDr. Petra Šmelcová
Odpovídá lékař:

MUDr. Petra Šmelcová

Dobrý den, Jakube, z fota se nedá přesně určit, zda se o boreliozu jedná či ne. Pravdou je, že příznakem... Celá odpověď

Únava a ospalost

Vnitřní lékařství vera 16.5.2017

dobry den chtela bych se zeptat jsem uz 6 mesicu unavena malatna ospala a sotva vyjdu schody nebo nejaky zatez tak lapam po dechu je mi 35 roku a neberu zadne leky Zobrazit více

MUDr. Barbora Bačová
Odpovídá lékař:

MUDr. Barbora Bačová

Věro, je třeba, abyste navštívila Vašeho praktického lékaře, který provede potřebná vyšetření k vyloučení... Celá odpověď

Menopauza?

Gynekologie Alena 15.5.2017

Dobrý den, je mi téměř 50 let. Poslední menstruaci jsem měla před více než 2 měsíci (72 dní), dělala jsem si pro jistotu těhotenský test, který byl negativní. Mám pocity jako na začátku těhotenství, i když mírnější - ráno žaludek "na vodě", během dne občas slabost a také stálý hlad, dokonce i krvácení... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, pokud jste těhotenství vyloučila těhotenským testem, nejspíše se skutečně bude jednat o symptomy... Celá odpověď

Tri roky po operácii TTE

Endokrinologie Erika 6.4.2017

Dobrý deň. Som tri roky po operácii TTE pre zhubný nádor. Papilarny karcinóm. Následne Teraz sa mi začali zvyšovať hodnoty Thyrogénu. Tak idem na nejaký thyrogénový test. Ale chcela som sa hlavne spýtať: po operácii mi začalo byť veľmi zle. Cítila som sa slabá, unavená, ospalá. Bolo mi stale nevoľno... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, určitě Vám Vaše potíže endokrinolog věří, ví moc dobře, že hormony štítné žlázy zasahují do... Celá odpověď

Porucha dýchání ve spánku

Plíce, dýchání Lucie 4.4.2017

Dobrý den, roky mám potíže s dýcháním v noci. Mám ucpaný nos, ale přitom nic nevysmrkám, ani necítím, že by byl uvnitř nosu nějaký hlen nebo jakákoli vlhkost. Bez sprejů do nosu nemůžu usnout. Někdy se stane, že účinek spreje pomine v průběhu noci a budím se lapajíc po dechu. Chodím na plicní (bronchiální... Zobrazit více

MUDr. Dagmar Doležalová
Odpovídá lékař:

MUDr. Dagmar Doležalová

Dobrý den, Vaše potíže mohou být spojené i např. s tzv. spánkovou apnoí - tedy může jít o poruchu dýchání,... Celá odpověď

Únava, nevolnost

Vnitřní lékařství Lucie 28.2.2017

Dobrý den, už 3 měsíce se mi horší probouzení. I když o tom informuji svého obvodního lékaře, nepřikládá tomu nijakou pozornost, protože si pokaždé myslí, že je to spojené s nemocí, například kašlem. Bohužel moje ospalost se projevuje chladem na zádech, kdy v noci probouzím naprosto zmrzlá a ráno,... Zobrazit více

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá lékař:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Váš stav je pravděpodobně dán skrytou a probíhající infekcí. Takto se často projevují různé... Celá odpověď

Celková únava, ospalost, nevolnost

Praktické lékařství Kateřina 6.2.2017

Dobrý den, chci se zeptat, jestli je to v pořádku. Poslednich asi 14 dni jsem daleko více unavená, i když jdu spát brzo a normálně bych byla vyspana, tak ted jsem na tom tak, že zhruba ve 2 odoledne, bych zase spala, jsem nesoustredena, boliva mě hlava, během těchto dní jsem začala i hůře videt, vidím... Zobrazit více

MUDr. Barbora Bačová
Odpovídá lékař:

MUDr. Barbora Bačová

Kateřino, evidentně to v pořádku není. Přes internet nejsem schopna říct, co Vám je, ale navštivte lékaře... Celá odpověď

Brintelix a zvýšení serotoninu v těle

Psychiatrie Pavel 31.1.2017

Dobrý den, mám deprese a užívám lék Brintelix 10mg. 2tab/den. Stav se mi nezlepšuje a dočetl jsem se, že Serotonin hodně pomáhá. Vytváří Brintelix látku Serotonin v organizmu ? S tímto lékem užívám taky Oxazepam Léčiva, který sice krátkodobě utlumí deprese, ale jako vedlejší účinek je značná ospalost... Zobrazit více

MUDr. Jan Diviš
Odpovídá lékař:

MUDr. Jan Diviš

Dobrý den, Brintelix obsahuje účinnou látku vortioxetin, která patří mezi nejnovější multimodální antidepresiva(tzn.... Celá odpověď

MUDr. Šárka Kolacíová
Odpovídá lékař:

MUDr. Šárka Kolacíová

Dobrý den Pavle, děkuji za Váš dotaz. Lék Brintelix má opravdu účinek na neuromediátor serotonin, ovlivňuje... Celá odpověď

Točení hlavy, mžitky před očima

Srdce a cévy Eva 4.1.2017

Dobrý večer. Když se mírně ohnu a narovnám hodně se mi točí hlava a mám tlak v oční partii. Po cvičení v leže mi trvá několik minut než mohu vstát, jinak mám mžitky před očima a vůbec bych nevstala. Problém trvá cca 3 týdny a spíše se zhoršuje. Jsem hodně unavená a ospalá. Nevím co s tím mám dělat. Děkuji... Zobrazit více

MUDr. Barbora Suchecká
Odpovídá lékař:

MUDr. Barbora Suchecká

Dobrý den, podle popisu příznaků by se mohlo jednat o nízký tlak. Projevuje se točením hlavy po vertikalizaci,... Celá odpověď

Nežádoucí účinky léčby antidepresivem Zoloft

Psychiatrie Jana 10.11.2016

Dobrý den, dlouhodobě (od roku 1998 s přestávkami)se léčím s depresí a panickou atakou. Užívala jsem naposledy několik let Citalon 20mg. V srpnu let.roku jsem po psych.vypětí přestala úplně spát. Paní doktorka mi od 10.10. změnila léky na Zoloft ráno 75mg, Trittico75mg a nyní beru necelý týden Buspiron... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, ne každému sedí léčba, kterou Vám lékař doporučí, výskyt nežádoucích účinků je určitě frekventní... Celá odpověď

žlutá,květ, flora, příroda, alergie, keř, zlatý déšť

Zatočte s jarní únavou

Článek 8.4.2010

S nastupujícím jarem přichází na tělo i jarní únava. Naštěstí ale existuje mnoho způsobů,...

Reklama
Zavřít