Absence menstruace

Dobry den, od svych 16 do 19 let jsem cca 2.5 roku brala hormonalni antikoncepci Minerva. Minuly rok v kvetnu jsem se rozhodla antikoncepci vysadit. Od te doby mam ale velmi nepravidelny (nebo spis zadny) menstruacni cyklus. Menstruace se objevila na podzim, opakovala se asi 2-3x, pak jednou na jare, pak ted v cervenci, od te doby znovu nic. Se svou gynekolozkou se na toto tema bojim diskutovat, je totiz priznivkyni vsech chemickych ci hormonalnich leceb a to ja odmitam (proto jsem take ant. vysadila). Otehotnet nehodlam a par let to tak nejspis i zustane. Chci se proto zeptat, jestli je bezpecne, kdyz to proste necham byt a pockam, nez se s tim telo vyrovna samo a nez mi znovu nabehne normalni menstruacni cyklus. Pripadne jak dlouho toto muze trvat. Dekuji za odpoved a preji hezky den, Marketa

Odpověď odborníka:

Pravděpodobnost,že by se s tím tělo vyrovnalo samo je dosti malá,hormonální poruchu jiným způsobem než hormony léčit nelze, bylo by potřena podrobné vyšetření na kterém stupni od CNS až po dělohu je porucha a podle toho nasadit léčbu. Příjemý den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: