Akné

Dobrý den, rada bych radu jak na akné. Mam problematickou pleť, ale jednou za čas, řekla bych klidně 5let se mi zhorši plet hodně. Používám kvalitní výrobky La Rose posay:effaclark. Jak správně mam používat? Rano:vyčistim vodou bioderma ,nanesu krem effaclark duo, pletovy krém a poté makeup vhodný pro problematickou pleť. Večer : pleť Voda biodermanabo la Rosay, myci gel effaclark, gel effaclark k, a trochu zynerytu na ošklivé akné. Antikoncpeci neberu, ale brala jsem. Mam trombóze v noze, užívám walfarin. Je možné že akne mam diky walfarinu, diky antikoncepci? Jak pouzivat přípravky? Kdy který? Nějaký přípravky které by mi pomohly léčit akne, kůži kde jiz akne bylo? Děkuji Ročníků 82

Odpověď odborníka:

Výskyt akne s warfarinem nesouvisí, ale zhoršení akne bývá po vysazení antikoncepce. Ve Vašem případe bych místo kosmetických přípravků(jsou dobré, ale v této fázi bych je omezila), použila bych jen pleťové vody na čištění a léčivý krém spaciálně na akné tzv.Belakné krém.

MUDr. Jitka Dobešová
MUDr. Jitka Dobešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Dermatovenerologická ambulance Nemocnice Šternberk

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: