Alergie

Dobrý den,na břiše se mi objevily červené svědivé pupínky, které se slívají do červených hrubších skrvn (již dříve jsem si léčila alergii na kov kortikoidy). v současnosti se mi objevují stejné pupínky a skrny i na loktech,lýtkách, tříslech....po namazání konopnou mastí nebo Excipialem se kůže sklidní,ale jen dočasně. je možná i jiná léčba, pokud nechci používat kortikoidy? jedná se pouze o alergii nebo ekzém??děkuji za odpověď. K.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, z toho co popisujete, dochází ke zhoršení, nebo k rozšíření pupínků na další části těla. Je velmi pravděpodobné, že jde o alergii, ale nutné je to ověřit. Příčin vašich obtíží může být totiž teoreticky více a podle toho je třeba zvolit léčbu. Konopnou mastí a excipialem nic nejspíše nepokazíte a kortikoidy je třeba užívat jen na doporučení lékaře, nejsou totiž bez rizik. Co nejdříve navštivte svého lékaře.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: