Alergie na potraviny

Dobrý den! Asi před 20 roky mi byl diagnostikován chronický zánět průdušek a alergie na bytový prach. Byl mi předepsán k inhalování lék INTAL. Ten jsem užíval také několik let a pak mi byl stav stabilizován. Nyní se mi stává, že po požití jakékoliv potraviny, která obsahuje cukr, že během několika minut po požití cítím jakési zahleňování na prsou a začínám silně kašlat s vykašláváním něčeho, co připomíná lepkavou měkkou gumu. Jsem diabetik ll. stupně s dlouhodobou hodnotou glykémie pod 5 mmol/l. Moc děkuji předem za vysvětlení!

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bohužel pouze dle popisu projevů nelze stavit, co způsobuje Vaše obtíže. Doporučovala bych alergologické ev. i pneumologické vyšetření. Určitě dál pozorujete spouštěcí faktory, je to důležití pro hledání příčiny Vašich obtíží.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x