Atopický ekzém

Dobrý den, na břichu někdy i na zádech se mi dělají takové čáry. Jedná se o kůži, která se jak kdyby vrství, někdy to jde ručníkem sundat, ale většinou mi to tam zůstává až do léta. Musím tím ručníkem hodně tlačit, aby jsem a?spoň trochu tu kůži odstranila, ale i přes to mi to tam zůstává a to i když si sedřu kůži a mám ji úplně červenou. Nevím co to je a chtěla bych se toho nějak zbavit. Může to být i tím, že mám atopický ekzém?? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Olupování kůže u atopického ekzému být může, ale podle vašeho popisu nejsem schopná posoudit, zda jde skutečně o tento problém, bylo by vhodné poslat fotografii k přesnějšímu posouzení.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: