Atopický ekzém,alergie

  • Dotaz od: Martinečka
  • Publikováno: 14.5.2015
  • uLékaře.cz

Dobrý den, před zhruba třemi měsíci se mi udělala výražka na ruce.V té době jsem začala pracovat v nemocnici jako zdravotní sestra.Začalo se mi to dělat po dezinfekci a latexových rukavicích.Postupně se to začalo zhoršovat a začalo mě svědit celý tělo.Všude samé červené fleky.Udělaly se mi pupínky v oblasti hýždí,které svědí a potom na bříše a nohách.Mám léky a kortikouídové masti a šetřící dietu.Pořád to svědí...poradíte?

Odpověď odborníka:

dobrý večer, navštivte dermatologa.

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x