Bolest břicha

Dobrý den, asi poslední čtyři dny mě bolí v oblasti břicha kůže a ze začátku mě to svědilo a teď už mi kůže zacala jaksi tvrdnout a divně ji citim. Prirovnala bych to k tomu,jak když u zubaře dostane injekci proti bolesti a divně to cítí. Mohla by jste mi prosím poradit co by to mohlo být, popřípadě jak to řešit? Děkuju.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, záleží na tom, jakým způsobem se potíže vyvíjí, pokud jsou bolesti břicha či zažívací potíže, je vhodné konsultovat lékaře. Pokud se jedná jen o divný pocit na kůži, můžete zkusit magnezium v tabletách. Pokud to nepomůže, vyhledejte lékaře. Mohlo by se jednat i počínající pásový opar - to by ser do několika dní objevila i vyrážka. M. Hlavačková

MUDr. Magdaléna Hlavačková
MUDr. Magdaléna Hlavačková

Specializace: Neurologie
Pracoviště: neurologická ambulance Uherský Brod

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: