Bolest v podbřišku

Dobrý den,pane doktore.Je mi 32 let.Deset let jsem užívala HA Yasminelle.Poté jsem si chtěla udělat přestávku v užívání a z důvodu nepravidelného menst.cyklu mi byla po roce a půl HA opět nasazena.Od té doby se mi pravidelně měsíc co měsíc objevují výrazné bolesti v podbřišku šířící se do zad a špinění zhruba mezi 10-14 dnem cyklu a trvají až do ukončení menstruace.Pociťuji i celkový dyskomfort v břiše.Nadýmání,zácpa....Chodím na gynekologii "otravovat" snad každé tři měsíce.Vždy mám gynekologický nález neg. a dostanu předpis na novou HA.Vzhledem k potížím v tom stále hledám gynekologickou příčinu,ač nevím,jestli dělám dobře.Obvodní lékařku jsem také navštívila.UZ břicha ze září negativní a základní biochemie a krevní obraz také. Tímto bych Vás chtěla poprosit o Váš názor. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Jediná možnost jak zjistit jestli je na vině antikoncepce je ji zkusmo vysadit pokud by obtíže přetrvávaly bude nutné příčinu hledat jinde. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: