Bolest v podbřišku

Dobrý den.Před rokem jsem porodila.Po šestinedělí jsem si nechala napsat antikoncepci CERAZETTE.Užívala jsem ji asi 10 měsíců,ale musela jsem ji vysadit,protože jsem pořád špinila a při tom mě pořád bolelo břicho jako při menstruaci.Tím,že jsem antikoncepci vysadila,tak jsem přestala špinit,ale břicho mě začalo bolet ještě více,je dost citlivé i při chůzi.Nevím jestli mám zase něco s čípkem(už jednou jsem byla na konizaci-těžká displazie) a nebo by to mohlo být něco jiného.Dneska jsem se objednala ke gynekologovi,ale dřív než za 14 dní nebylo místo.Při pohlavním styku ten čípek taky dost cítím,ale to tak bylo vždycky.A kydž mám plný močový měchýř bolí to více.Jinak nešpiním a nekrvácím na malou i velkou sranu chodím normálně.Moc vám děkuji za odpověď.Hladilová

Odpověď odborníka:

Dobrý den, podle obtíží jež popisujete by se opravdu mohlo jednat o dysplastické změny na čípku, v souvislosti s predchozími obtížemi a porodem. Návštěvu gynekologa bych rozhodně doporučovala, pokud jsou Vaše bolesti silné a obtěžující, zkuste návštěvu zaurgovat.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: