Bolesti hlavy v souvislosti s menstruací-antikoncepcí

Na základě doporučení gynekologa se na Vás obracím s tímto dotazem. -------------------------------------------------------------------------------- Dobrý den, mám zavedenu v pořadí 2. Mirenu. U té první jsem neměla žádné problémy, 2. mirenu mám nyní rok. Po půlroce po zavedení se u mě objevily v době menstruace 2-3 denní úporné bolesti hlavy. jelikož jsem dříve tímto problémem trpěla při užívání antikonc. pilulek, domnívám se, že bolesti souvisí s hormony obsažené v Mireně. Děkuji vám za váš názor. Odpověď odborníka: Myslím, že problém nebude souviset s Mirenou, část hormonálně aktivní látky se do oběhu dostane, ale její působení je převážně lokální a když první byla bez potíží a druhá půl roku také, spíše bych hledal problém jinde, konsultujte neurologa. Příjemný den

Odpověď odborníka:

Dobrý den, myslím si, že boelsti hlavy se zavedenou mirenou spíše asi nesouvisí. jsou -li ovšem během menstruace, jistý hormonální tak bude. Zkuste se objednat k neurologovi. Zatím můžete vyzkoušet nalgesin 1-0-1. M. Hlavačková

MUDr. Magdaléna Hlavačková
MUDr. Magdaléna Hlavačková

Specializace: Neurologie
Pracoviště: neurologická ambulance Uherský Brod

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: