Dht a "červené oči"

Dobrý den, užívám finasteridum. Během krátké doby se moje procévkované oči, především po vnějších stranách oka "zatáhla" a jsou krásně bledá. Je možné, aby blokátor DHT "vyléčil" mé oči, díky kterým navštěvuji 2 roky oční lékařku a bez uspěchu ?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, možné to samozřejmě je, ale bohužel mne nenapadá žádná souvislost mezi očními cévami a blokátorem DHT. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
I na zánět průdušek platí homeopatika
Články: I na zánět průdušek platí homeopatika
Záněty průdušek a kašel...
Jednoduché cviky pro zmírnění bolesti kolenních kloubů
Články: Jednoduché cviky pro zmírnění bolesti kolenních kloubů
Pravidelný pohyb svědčí...
Tenisový loket
Články: Tenisový loket
Tenisový loket...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Top 10 mýtů o rakovině
Články: Top 10 mýtů o rakovině
V průběhu let se na...
Sádlo je (opět) zdravé
Články: Sádlo je (opět) zdravé
Není to poprvé, kdy vědci...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: