Erekce ovlivnena leky na srdce

zdravim pane doktore chci se zeptat pritel mel v cervnu srdecni prihodu bylo mu nasazeno dr lek bryliik a po celou tuhle dobu uzivani je sex s nim na bode mrazu neni schopen erekce a stoporeni jak kdysi prasky ma brat rok vrati se nam zpet nas sexualni zivot zas na plno.on se vzrusi citi vse i ud se stopori ale holt to nekdy nejde ale souloz neni dekuji moc za odpoved ala

Odpověď odborníka:

Dnes jsem o dpovídl na stehný dotaz ze stejné adresy, odpověď dostanete. Dr. Borovanský

MUDr. Vladislav Borovanský
MUDr. Vladislav Borovanský

Specializace: Psychiatrie
Pracoviště: Ambulantní psychiatr a vedoucí lékař ve společnosti Psychiatrie Roudnice

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Candivac Dotaz pro gynekologa: Dobrý den, měla bych dotaz ohledně používání...
  • Silná menstruace Je mi 46 let.Vždycky jsem měla silnou menstruaci,ale poslední...
  • Zvýšená sedimentace Můj 4-letý syn má už 14 dní zvýšenou sedimentaci 80/120...
  • Parazité v břiše Mám tlak v oblasti jater a zdá se mi ,že se mi tam, i v...
  • Kyretáž Dne 4.3 jsem prodělala Kyretáž ,protoze jsem přes měsíc silne krvacela...
  • Vertigo Již rok a půl mě trápí závrať. Stojím a mám pocit, že se hýbu ze strany...
 
Naposledy čtené: