Fleky a otok na noze

Dobrý den Před třemi dny mě začla svědit noha ted momentálně ležím po operaci.Takže venku moc nejsem (aby mě něco štíplo i když mohlo přes noc) Když jsem to začala blíže sledovat udělaly se mi na kotníku fleky a otok. Byla jsem u své praktické lékařky a ta mě odbydla že je to jen štípanec a dala mi dithiaden ...Neměla mi alespon nabrat krev? Bála jsem se infekce nebo třeba ucpané žilky už jsem to několikrát měla máme v rodině riziko trombozy a když jsem po té operaci ....Zatím jsem dithiaden neužila...zabral by na případnou infekci ?? Nechce se mi pořád běhat po doktorech nebo jezdit na kožní se "štípancem" Ale už mam "dvakrát takovou" nohu přikládám fotku děkuji za odpoved. Benešová

Odpověď odborníka:

Jde zcela určitě o zánět na který je třeba co nejdříve nasadit antibiotika, Dithiaden nepomůže. Rozhodně navštivte lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: