Fleky na dlanich

Dobry den,chtela bych se optat na dlanich mam cervene fleky.Jsem kojici.Beru antikocepci lamya a i prasky na tlak Dopegyt.Mohlo by to byt i z toho?

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Teoreticky mohou oba léky navodit cévní či kožní reakci, která by se mohla projevit třeba fleky na dlaních, ale rozhodně to není typický nežádoucí účinek. Více Vám takto po internetu, bez možnosti "fleky" vidět a získat bližší informace, poradit nemohu. Doporučuji navštívit Vašeho praktického, případně kožního lékaře.

MUDr. Renata Lažanská
MUDr. Renata Lažanská

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: IKEM, Klinika nefrologie

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Fraxiparine Chcela by som sa spýtať keď som 10 dní brala Fraxiparine z dovodu...
  • Ekg Je mi 31 let a byla jsem u OL,kde mi bylo natočeno EKG. Jelikož se lékaři...
  • Bederní páteř Jsem po operaci od února letošního roku, dynamické neutraizace...
  • Tea tree oil Je to sice netypické, že se na Vás obrací muž, ale přesto doufám...
  • Vysoký tlak i tep nervového původu Je mi 32 let a v létě mi byl dvakrát...
  • Bolesti břicha Mám asi rok různé zdravotní potíže, které se neustále mění...
 
Naposledy čtené: