Fleky po těle

Dobrý den, asi 10 dní mám fleky na břiše, které se mi pomalu rozlézají i na nohy a záda.Také mi tekla krev z nosu. U lékaře jsem byla a ten mi předepstal Ascurutin, kterej mi , ale bohužel nopomohl.Prosím o radu. Děkuju.

Odpověď odborníka:

Vzhledem k tomu, že jste neposlala fotografii ani bližší popis, nedovedu se k příčině a diagnose vyjádřit. Ascorutin je na zpevnění cévní stěny, při dlouhodobějším užívání by mohl působit na to krvácení z nosu, ale na kůži to nemá vliv.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět žil
Články: Zánět žil
Zánět žil, flebitida, se...
Hlen ve stolici: 6 nejčastějších příčin
Články: Hlen ve stolici: 6 nejčastějších příčin
Hlen je přirozenou a velmi...
Kůže nemusí zežloutnout jen z virové hepatitidy
Články: Kůže nemusí zežloutnout jen z virové hepatitidy
Když se řekne žloutenka...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: