Gynekologie

Již 7 let beru pravidelně antikoncepci. Mám takový problém, že hodně špiním i po ukončení menstruace (černé výtoky) můj gynekolog říkal, že to je zaschlá krev. Již mi změnil asi 5krát antikoncepci a žádné mi nepomáhají. Beru také ascorutin na cévy a sliznice a pořád špiním někdy i krvácím mimo menstruaci. Gynekolog neví kde je tomu příčina, prý jsem úplně zdravá. No a dva měsíce zpátky jsem si v sobotu normálně vzala antikoncepci večer, na druhý den jsem odjela na dovolenou a zapomněla jsem si prášky. V neděli jsem měla nechráněný sex ve vířivce a prášky jsem si vzala až v úterý večer 3 najednou. Od té doby jsem již dostala menstruaci, ale tento měsíc byla poněkud slabá až žádná, přitom ji většinou mívám normální (teď beru Minervu). Chci se zeptat, co to znamená. Děkuji

Odpověď odborníka:

Pravděpodobně nejste typ pro hormonální antikoncepci, pokud jste 5x měnili, tak jste asi vyčerpali tabletové možnosti. Volila bych jiný typ ochrany, bariérový. Vynechání antikoncepce na dva dny je již mnoho, není možné se poté na její účinek spolehnout. Vzít následně 3 tablety najednou nemá žádné opodstatnění a situaci tím nenapravíte. Nyní máte cyklus rozházený, upraví se další měsíc.

MUDr. Zdeňka Janoušková
MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: