Hnědá skvrna na jazyku

Dnes jsem byl u zubaře, vrtala my spodni stoličku (mél jsem i umrtvovací injekci) když injekce odezněla (doma) všiml jsem si na jazyku hnědé skvrny. Chtěl bych se zeptat jestli to může být kousnutí nebo spálení např. Od vrtáku nebo něco jiného předem ďekuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pravděpodobně se jedná od odřeninu povrchu jazyka od nástrojů odtlačujících jazyk, pro urychlení hojení si vyplachujte dezinfekčním roztokem 0,2% roztoku chlorhexidinu (např. Corsodyl, Curasept) a do několika týdnů by vše mělo být v pořádku. S přáním hezkého dne, Jan Stuchlík

MUDr. Jan Stuchlík
MUDr. Jan Stuchlík

Specializace: Zubní lékařství
Pracoviště: Dentální klinika Jan Stuchlík

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: