Hnědé špinění

Dobrý den před týdnem jsme měla menstruaci a od včerejška (druhý den) mám takové světle hnědé špínění antikoncepci neberu jsem zrovna i nachlazena druhy den.Mockrat dekuji.

Odpověď odborníka:

Pokud bude trvat jen jeden dva dny a bude slabé mohlo by se jednat ovulační krvácení. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Spineni | Od: lucie | 27.1.2016 08:57
Takze se nejedna o nic vazneho?
reagovat
re:Spineni | Od: uLékaře.cz | 29.1.2016 14:03
Dobrý den, děkujeme za doplňující dotaz. Avšak
aby Vám lékař
mohl odpovědět, poprosím Vás, abyste dotaz
zkopíroval a vložil jej přímo do poradny na těchto
stránkách:http://www.ulekare.cz/poradna-
rozcestnik.
V poradně se Vám bude lékař věnovat.

Děkujeme a doufáme, že vše bude v pořádku.
reagovat
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: