Kožní problém ,zarudnutí kůže připomínající bedary

  • Dotaz od: Ján Slavík
  • Publikováno: 7.9.2010
  • uLékaře.cz

Dobrý den před měsíci se mi na hyždích začaly vytvářet pupínky připomínající bedary postupem se mi začaly rozšiřovat po stehnech až na spodní stranu zad a už se mi začaly tvořit i na hrudi nejdřív začnou mizet a strácejí se ale potom se zas objeví.. není dostupní nějaký lék...... bojím se zajít na Kožní oddělení v Kolínské nemocnici a proto vás moc prosím jestli by jste mi nemohla doporučit nějakého jiného lékaře než z kolínské nemocnice Předem děkuji za odmověd Slaví

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je spousta lékařů soukromých ambulanci, vyhledejte si v tomto vyhledávači: http://www.ulekare.cz/vyhledavani-lekaru . Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: