Kožní vyrážka

Dobrý den,měla bych dotaz. Nedávno jsem se léčila antibiotiky na zánět moč.cest-bohužel si teď nevzpomenu jaká to byla. Na konci léčby jsem měla pohl.styk s mým přítelem....Bohužel se u něho vyskytly jisté problém...svědivá puchýřková vyrážka na penise. Můžu za to já??!!!Je to asi pravděpodobné,že??!! děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Simono! Je velmi nepravděpodobné, že by svědivou vyrážku na penisu způsobila bakterie, která trápila Váš močový měchýř. Podle popisu bych nevylučoval přenos HPV (z vás na přítele), ale bez vyšetření a rozhovoru nemohu vyloučit řadu dalších laternativ. Doporučuji Vám v zájmu zdraví vyhledat dermatovenerologické vyšetření. Neodkládejte to.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x