Kožní vyrážka

Dobry den pani doktorko asi pred dvema tydny se mi na tele objevili puchyrka, ktere s prvopocatku nesvedili, avsak v posledni dobe svedit zacali. Myslim si, ze je to vedlejsi ucinek pouzivani suplementu Pharma Blend 6 HR. Mohla by to byt mensi alergicka reakce mozna na laktozu nevim. Proto se chci zepat jestli mohu stale uzivat tento pripravek za cenu vzniku techto puchyrku aniz bych se ohrozil na zdravi. (Zadne jine symptomy nemam). Predem dekuji Synek. Odpověď odborníka: Dobrý den, pokud máte opravdu podezření, že kožní projevy souvisejí s užíváním přípravku, tak bych ho zkusila vysadit alespoň na 14 dní , pokud kožní proejvy vymizí, tak je souvislost projevů a užívání preparátu velmi pravděpodobná. Po 14 dnech zkuste přípravek opět nasadit a pozorujte zda-li se opět kožní projevy vrátí. Pokud ano , přípravek bych dále neužívala. Jeste bych se chtel zeptat jetli tento produkt mohu dale uzivat (cca 1-1,5 mesice) a po ukonceni rustoveho obdobi jej vysadit naporad. Prece jen to neni zadarmo. Vyrazka neni az tak vazna, avsak jestli budu muset protein vysadit a opravdu by me to ohrozovalo udelam to.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pouze dle kožních projevů se nedá usoudit zda-li Vás produkt ohrožuje na životě. Alergická reakce na laktosu to být nemůže, jelikož laktosa je cukr, alergické rekace bývají spušteny alergenem, kdy chemické složení bývá nejčastěji bílkovina. Pokud se tedy kožní projevy nebudou zhoršovat, nepřidají se jiné klinické projevy dušnost, otoky..., tak zatím v užívání pokračujte. Pokud by ale došlo ke zhoršování, tak bych doplněk určitě vysadila. S dávkováním ani užíváním tohoto preparátu nemám zkušenosti.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: